Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11644
Назва: Особливості проведення уроків-диспутів та уроків-семінарів із зарубіжної літератури у старшій школі
Автори: Кравченко, Леся Степанівна
Шутій, Марина
Ключові слова: урок-диспут
урок-семінар
методика викладання зарубіжної літератури
старша школа
нетрадиційні уроки
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дрогобич
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано аспекти проведення інноваційних видів занять: уроків-диспутів та уроків-семінарів із зарубіжної літератури у старших класах. Ми увиразнили, що такі заняття корелюють із віковими, психологічними особливостями старшокласників: розвитком критичного, творчого мислення з попереднім аналізом, синтезом, уза гальненням інформації. Диспути та семінари готують старшокласників до самостійної аналітичної роботи, реалізації ідей та пошуково-дослідної діяльності у творчому форматі, що потрібно для власної реалізації у подальшому житті випускників ліцею/гімназії, а також це є підготовка до таких же видів роботи у вищих навчальних закладах
Опис: Кравченко Леся, Шутій Марина Особливості проведення уроків-диспутів та уроків-семінарів із зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Шутій Марина // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 74, Т.1. - С. 279-283
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11644
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURES_OF_THE_CONDUCT.pdfОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ-ДИСПУТІВ ТА УРОКІВ-СЕМІНАРІВ ІЗ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.