Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Назва: Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії
Автори: Реслер, Марина Василівна
Гальо, Ярослав Миколайович
Ключові слова: соціальна відповідальність
маркетингові стратегії
підприємства
бізнес
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У сучасному динамічному бізнес-середовищі інтеграція соціальної відповідальності в маркетингові стра-тегії стала життєво важливим підходом для компаній, які прагнуть досягти довгострокового успіху та сталого розвитку. У цій статті досліджується роль соціальної відповідальності у формуванні ефективних маркетин-гових стратегій. Метою дослідження виступають різні аспекти соціальної відповідальності, включаючи сталу розробку продуктів, етичні практики ведення бізнесу та залучення громади. Завдяки поєднанню якісного та кількісного аналізу дослідження розглядає приклади успішної інтеграції КСВ у маркетингові стратегії, висвіт-люючи переваги та виклики, пов’язані з цим. Отримані дані підкреслюють, що компанії, які використовують КСВ як маркетинговий інструмент, можуть не лише зробити позитивний внесок у суспільство та навколишнє середовище, а й отримати значні прибутки для бізнесу.
Опис: Реслер М.В., Гальо Я.М. Соціальна відповідальність як інструмент маркетингової стратегії // Економіка та суспільство. Випуск # 64 / 2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11669
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIAL_RESPONSIBILITY.pdfСОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ718.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.