Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГабовда, Ольга Веніамінівна-
dc.contributor.authorРейс, Тиберій Тиберійович-
dc.date.accessioned2024-09-06T06:56:36Z-
dc.date.available2024-09-06T06:56:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11682-
dc.descriptionКомп'ютерне проектування та моделювання у CAD/CAE/CAM системах : лабораторний практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 131 "Прикладна механіка" освітньо-професійної програми "Ресурсо- та енергозберігаючі системи, пристрої та апарати" / укладачі: О.В. Габовда, Т.Т. Рейс. - Мукачево : МДУ, 2024. - 44 сuk_UA
dc.description.abstractЛабораторний практикум призначений для виконання лабораторних робіт, містить короткі теоретичні відомості завдання та порядок виконання лабораторних робіт, а також контрольні питання для самоперевірки.. Практикум служить для ознайомлення з принципами параметричного тривимірного твердотільного моделювання та інженерного аналізу, отримання практичних навичок роботи в системах CAD/CAE/САМ, за допомогою яких в сучасних умовах відбувається проектування машин.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectкомп’ютерне проектування та моделюванняuk_UA
dc.titleКомп'ютерне проектування та моделювання у CAD/CAE/CAM системах : лабораторний практикум для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної форми навчання спеціальності 131 "Прикладна механіка" освітньо-професійної програми "Ресурсо- та енергозберігаючі системи, пристрої та апарати"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Computer_design.pdfКОМП’ЮТЕРНЕ ПРОЕКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ У CAD/CAE/CAM СИСТЕМАХ4.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.