Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11683
Название: | Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі |
Авторы: | Гарапко, Віталія Іванівна Шебела, Я.Ю. |
Ключевые слова: | вдосконалення змішаного навчання у вищій школі |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Запоріжжя |
Краткий осмотр (реферат): | Змішане навчання – навмисне поєднання онлайн-навчання з очним навчанням у класі навчання – вимагає восьми ключових вимірів: 1) інституційне бачення та філософія; 2) навчальний план; 3) підвищення кваліфікації; 4) підтримка навчання; 5) інфраструктура та підтримка; 6) політика та інституційна структура; 7) партнерства; і 8) дослідження і оцінювання. Ці параметри базуються на інституційних прикладах, регіональних консультаціях, організованих ЮНЕСКО та Міжнародним центром вищої освіти. Інновації під егідою ЮНЕСКО (UNESCO ICHEI) та польові роботи в регіоні[4]. |
Описание: | Гарапко, В. Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі / В. Гарапко, Я. Шебела // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 16-17 травня 2024 року). - Запоріжжя : Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024. - С. 269-272 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11683 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_importance_of_implementation.pdf | Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі | 1.04 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.