Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11683
Назва: | Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі |
Автори: | Гарапко, Віталія Іванівна Шебела, Я.Ю. |
Ключові слова: | вдосконалення змішаного навчання у вищій школі |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Запоріжжя |
Короткий огляд (реферат): | Змішане навчання – навмисне поєднання онлайн-навчання з очним навчанням у класі навчання – вимагає восьми ключових вимірів: 1) інституційне бачення та філософія; 2) навчальний план; 3) підвищення кваліфікації; 4) підтримка навчання; 5) інфраструктура та підтримка; 6) політика та інституційна структура; 7) партнерства; і 8) дослідження і оцінювання. Ці параметри базуються на інституційних прикладах, регіональних консультаціях, організованих ЮНЕСКО та Міжнародним центром вищої освіти. Інновації під егідою ЮНЕСКО (UNESCO ICHEI) та польові роботи в регіоні[4]. |
Опис: | Гарапко, В. Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі / В. Гарапко, Я. Шебела // Актуальні проблеми функціонування мови і літератури в сучасному полікультурному суспільстві : матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя-Мелітополь, 16-17 травня 2024 року). - Запоріжжя : Видавництво МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2024. - С. 269-272 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11683 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_importance_of_implementation.pdf | Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі | 1.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.