Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛінтур, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorБайса, Катерина Юріївна-
dc.contributor.authorГомонай, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-02-23T06:46:51Z-
dc.date.available2018-02-23T06:46:51Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1174-
dc.descriptionЛінтур І. В. Напрями оптимізації формування доходів місцевих бюджетів / І. В. Лінтур, К. Ю. Байса, Ю. М. Гомонай // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка". – Мукачево : Карпатська вежа, 2014. – № 2(2). – С.125-129.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню особливостей формування дохідної частини місцевих бюджетів. Досліджено основні джерела наповнення місцевих бюджетів, зокрема за рахунок податкових та неподаткових надходжень, доходів від операцій з капіталом та за рахунок міжбюджетних трансфертів. Також значну увагу звернено на визначення недоліків та обґрунтування напрямів оптимізації формування доходів місцевих бюджетів в сучасних умовах. Виокремлено необхідні умови, зокрема, створення багатоканальної системи формування бюджету, що забезпечать фінансову самостійність органів місцевого самоврядування.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherКарпатська вежаen_US
dc.subjectдоходи місцевих бюджетівen_US
dc.subjectподаткові та неподаткові надходженняen_US
dc.subjectтрансфертиen_US
dc.subjectдоходи від операцій з капіталомen_US
dc.subjectбагатоканальна система формування бюджетуen_US
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняen_US
dc.titleНапрями оптимізації формування доходів місцевих бюджетівen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лінтур І. 2.pdfНапрями оптимізації формування доходів місцевих бюджетів434 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.