Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11752
Название: Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку
Авторы: Граб, Ольга Володимирівна
Ключевые слова: методологічний підхід
системний підхід
аксіологічний підхід
компетентнісний підхід
діяль-нісний підхід
синергетичний підхід
Дата публикации: 2024
Краткий осмотр (реферат): У статті охарактеризовано дефініції понять "методологія", "методологічний підхід", "система", "системний", "підхід". Опрацьовано методологічні підходи, які можуть бути пріоритетними для розробки структурно- функціональної моделі нашого дослідження. Невідповідності між методологічними підходами наразі обмежують прогресу вивченні нашої проблеми, а вказівок щодо стандартизації використання цих підходів мало. Таким чином, мета нашого дослідження полягає в тому, щоб систематично переглянути методологічні підходи та сформувати систему підходів щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Розглянуті методологічні підходи, а саме: системний, аксіологічний, компетентнісний, діяльнісний та синергетичний відображають загальні процеси наукового пізнання, тому що наявні всі її структурні елементи: поняття; закони, закономірності та принципи; алгоритми і правила; ідеї, які її єднають. Але нами розкрито доцільність та актуальність їх використання у підготовці майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку. Систематизовані нами методологічні підходи дають змогу викладачеві виступати в ролі організатора піз-навальної діяльності здобувачів та гарантувати якісний добір методичного інструментарію. У процесі про-фесійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку важливим елементом є визначення ефективних підходів до організації освітнього процесу, які можуть оптимізувати цей процес, зробити його більш ефективним і відповідним до потреб сьогодення.
Описание: Граб, Ольга Методологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку / Ольга Граб // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 73, Т.1. - С.369-376
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11752
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodological _approaches_ to_ the_ professional _training_ of _future _educators.pdfМетодологічні підходи щодо професійної підготовки майбутніх вихователів до формування первинних уявлень про природне довкілля в дітей дошкільного віку986.6 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.