Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11765
Назва: Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу
Автори: Маслиган, Олена Олександрівна
Гоблик, Володимир Васильович
Пустовіт, О. Г.
Ключові слова: управління системами масового обслуговування
мережевий ритейл
змінність у торгівлі
тимчасові торгові осередки
моделі торгового підприємництва
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київ
Короткий огляд (реферат): Наразі мережевий та гнучкий (змінний) торговельний бізнес є концепціями, які визначаютьнові підходи до о ргані заці ї та управлінн я тор гівлею. Зазнач имо, що якщо мова йде про мере!жевий торговельний бізнес, то загальна спрямованість еволюції полягає у розширенні підходівдо співпраці та партнерства, у розширенні кола використовуваних технологій та доступних да!них про споживачів та аналітики, компанії. Якщо мова йде про гнучкий торговельний бізнес, тозагальна спрямованість еволюції полягає у розширенні адаптивності та реакційності на зміни,мінімізації запасів, експериментації та інноватизації.
Опис: Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. Засади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу / Маслиган О.О., Гоблик В.В., Пустовіт О.Г. // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал / гол.ред. Ємельянов В.М. - Київ, 2024. - №1. - С. 22-27
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11765
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRINCIPLES_OF_THE_EVOLUTION.pdfЗасади еволюції концепцій мережевого та гнучкого (змінного) торговельного бізнесу909.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.