Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
Назва: | Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти |
Автори: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
Ключові слова: | емоції емоційність емоційний розвиток емоційна сфера освітньо-виховний процес дошкільник |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Дрогобич |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу. |
Опис: | Іванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
EMOTIONS_AS_A_VECTOR.pdf | ЕМОЦІЇ ЯК ВЕКТОР УСПІШНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | 1.34 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.