Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Вікторія Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-07T08:44:31Z-
dc.date.available2024-10-07T08:44:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11776-
dc.descriptionІванова, Вікторія Емоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освіти / Вікторія Іванова // Молодь і ринок : щомісячний науково-педагогічний журнал / гол. ред. М.Галів. - Дрогобич, 2024. - № 9(229). - С.52-56uk_UA
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз наукових підходів зарубіжних та українських учених до визначення сутності і класифікації емоцій. Особливу увагу зосереджено на класифікаціях емоцій, які необхідно ураховувати в організації освітньо-виховного процесу в розрізі дошкільного дитинства. Емоції розглядаються як вікова цінність дошкільників і як вектор успішності освітньо-виховного процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобичuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.subjectемоційністьuk_UA
dc.subjectемоційний розвитокuk_UA
dc.subjectемоційна сфераuk_UA
dc.subjectосвітньо-виховний процесuk_UA
dc.subjectдошкільникuk_UA
dc.titleЕмоції як вектор успішності освітньо-виховного процесу у закладі дошкільної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EMOTIONS_AS_A_VECTOR.pdfЕМОЦІЇ ЯК ВЕКТОР УСПІШНОСТІ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ1.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.