Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118| Назва: | Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України | 
| Автори: | Кобаль, Василь Іванович | 
| Ключові слова: | проблема проблемна ситуація проблемне навчання пізнавальний інтерес пізнавальна активність | 
| Дата публікації: | 2012 | 
| Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет | 
| Серія/номер: | Збірник наукових праць;№45 | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості поєднання репродуктивного та проблемного навчання історії рідного краю, які мають сприяти більш глибокому усвідомленню матеріалу і таким чином створювати умови для розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118 | 
| Розташовується у зібраннях: | Статті | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 05_Kobal_2012.pdf | Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

