Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800
Titel: Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці
Autoren: Шкріба, С.
Stichwörter: науковий підхід
метод дослідження
методологія
педагогічна персоналія
життєпис
творча спадщина
педагогічні ідеї
історико-педагогічне дослідження
історико-педагогічна наука
Erscheinungsdatum: 2015
Zusammenfassung: У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій. Коротко схарактеризовано особливості кожного з них. Зʼясовано, що деякі наукові підходи, які доцільно використовувати в історико-педагогічних дослідженнях, педагогіка запозичила з інших галузей наукових знань. Наголошено на важливості використання спеціальних підходів, які у своїй сукупності сприятимуть реконструюванню детальної біографії досліджуваної особистості, об’єктивності, установленню причинно-наслідкових зв’язків між фактами. Уточнено,що правильний підбір наукових напрямів забезпечить систематизацію та узагальнення великого масиву досліджуваних джерел. Підкреслено, що використання тих чи інших підходів у науковому дослідженні повинно супроводжуватися алгоритмом їхнього застосування. Наголошено, що тільки органічне поєднання наукових підходів сприятиме якнайповнішому розкриттю досліджуваної теми.
Beschreibung: Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці / С. Шкріба // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. - X(50), I.: 269, 2022 Dec. - Р. 69-73
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11800
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Scientific_ approaches_ to_ the_ study _of_ the_ teacher's _personality_ in_ historical-pedagogical_ science.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.58 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.