Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Название: | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці |
Авторы: | Шкріба, С. |
Ключевые слова: | науковий підхід метод дослідження методологія педагогічна персоналія життєпис творча спадщина педагогічні ідеї історико-педагогічне дослідження історико-педагогічна наука |
Дата публикации: | 2022 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналій |
Описание: | Шкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Scientific_approaches_to_research.pdf | Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці | 1.49 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.