Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШкріба, С.-
dc.date.accessioned2024-10-17T13:43:30Z-
dc.date.available2024-10-17T13:43:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11801-
dc.descriptionШкріба С. Наукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науці // Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, X(50), 2022. С.69-73uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено поняття підходу й поняття методології в історико-педагогічному дослідженні. Зосереджено увагу на різних інтерпретаціях цього визначення серед науковців. Проаналізовано низку наукових напрямів, які є фундаментальними в дослідженнях життєвого і творчого шляху педагогічних персоналійuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectнауковий підхідuk_UA
dc.subjectметод дослідженняuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectпедагогічна персоналіяuk_UA
dc.subjectжиттєписuk_UA
dc.subjectтворча спадщинаuk_UA
dc.subjectпедагогічні ідеїuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічне дослідженняuk_UA
dc.subjectісторико-педагогічна наукаuk_UA
dc.titleНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історико-педагогічній науціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Scientific_approaches_to_research.pdfНаукові підходи до дослідження особистості педагога в історикопедагогічній науці1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.