Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118| Назва: | Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України |
| Автори: | Кобаль, Василь Іванович |
| Ключові слова: | проблема проблемна ситуація проблемне навчання пізнавальний інтерес пізнавальна активність |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Київський національний лінгвістичний університет |
| Серія/номер: | Збірник наукових праць;№45 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості поєднання репродуктивного та проблемного навчання історії рідного краю, які мають сприяти більш глибокому усвідомленню матеріалу і таким чином створювати умови для розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/118 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 05_Kobal_2012.pdf | Роль завдань і запитань проблемно-пошукового характеру у розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі вивчення історії України | 2.66 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.