Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11929
Назва: Особливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною
Автори: Данканич, В. Я.
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: співпраця
інклюзивне навчання
співпраця з батьками
Міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Данканич, В. Я. Особливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною / В. Я. Данканич, Л. М. Фенчак // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.117-120.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11929
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_organizing_inclusive_education_cooperation_between_the_teacher_and_the_family.pdfОсобливості організації інклюзивного навчання: співпраця педагога з родиною691.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.