Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11951
Назва: Психолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів
Автори: Капустей, І. В.
Ліба, Оксана Миколаївна
Ключові слова: диференційоване навчання
школярі
Міжнародні конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Капустей, І. В. Психолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів / І. В. Капустей, О. М. Ліба // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.141-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11951
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_and_pedagogical_prerequisites_for_the_effectiveness_of_differentiated_group_activities_of_schoolchildren.pdfПсихолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів692.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.