Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11951
Назва: | Психолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів |
Автори: | Капустей, І. В. Ліба, Оксана Миколаївна |
Ключові слова: | диференційоване навчання школярі Міжнародні конференції |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Мукачево: МДУ |
Опис: | Капустей, І. В. Психолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів / І. В. Капустей, О. М. Ліба // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (24-25 жовтня 2024 р., м. Мукачево) / гол.ред. Т.Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.141-143. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11951 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psychological_and_pedagogical_prerequisites_for_the_effectiveness_of_differentiated_group_activities_of_schoolchildren.pdf | Психолого-педагогічні передумови ефективності диференційованої групової діяльності школярів | 692.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.