Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030
Назва: Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
Автори: Чекан, Оксана Іванівна
Барна, Христина Василівна
Березюк, Б. А.
Ключові слова: ай-трекінг
дитина
особливі освітні потреби
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Актуальність дослідження є безперечною, оскільки сьогодні є багато дітей з особливими освітніми потребами, які не мають можливості отримувати освітні послуги без використання ІКТ. Проаналізовано нормативну базу України та праці науковців щодо використання ІКТ у роботі з особливими дітьми. Мета статті – проаналізувати види ай-трекерів, що були розроблені компанією “Tobii Dynavox”, обґрунтувати особливості та методику використання технології ай-трекінг (окулогафії) у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Автори акцентують увагу на ай-трекерах.
Опис: Чекан, О. І. Методика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / О. І. Чекан, Х. В. Барна, Б. А. Березюк // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 39. - С. 100-105.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12030
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodology _for_ using _innovative_ eye_tracking.pdfМетодика використання інноваційних пристроїв технології ай-трекінгу в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.