Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12048
Назва: Формування стратегій управління поліграфічних підприємств
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Мельник, Д.В.
Геревич, В.В.
Ключові слова: стратегії управління
поліграфічні підприємства
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Гаврилець О.В., Мельник Д.В., Геревич В.В. Формування стратегій управління поліграфічних підприємств / Гаврилець О.В., Мельник Д.В., Геревич В.В. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 24 жовтня 2024 р. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 239-240
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12048
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMING_STRATEGIES.pdfФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ УПРАВЛІННЯ ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ674.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.