Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Titel: Фактори впливу на формування маркетингової стратегії
Autoren: Реслер, Марина Василівна
Жахалов, Євгеній Андрійович
Stichwörter: маркетингова стратегія
маркетингові стратегії
міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Реслер М., Жахалов Є. Фактори впливу на формування маркетингової стратегії / Реслер М., Жахалов Є. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 16 травня 2024 р. / гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.398-401.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12130
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Factors_influencing_the_formation_of_a_marketing_strategy.pdfФактори впливу на формування маркетингової стратегії812.11 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.