Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1214
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛизанець, Анжела Гейзівна-
dc.contributor.authorДолинай, Тиберій Тиборович-
dc.date.accessioned2018-02-27T07:53:38Z-
dc.date.available2018-02-27T07:53:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1214-
dc.descriptionЛизанець А. Г. Регулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджменту / А. Г. Лизанець, Т. Т. Долинай // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / Гол. ред. Т.В. Черничко. – Мукачево : МДУ, 2016. – Випуск 2(6). – С. 91-96.en_US
dc.description.abstractЗростаюча конкуренція змушує підприємства впроваджувати ефективні управлінські технології, які дають можливість підвищувати прибутковість діяльності за рахунок оперативного реагування на запити споживачів. Метою статті є дослідження змісту і ролі категорійного менеджменту у регулюванні товарної та асортиментної політики, а також обґрунтування доцільності застосування методів категорійного менеджменту для формування та управління асортиментом роздрібного аптечного підприємства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectтоварна та асортиментна політикаen_US
dc.subjectкатегорійний менеджментen_US
dc.subjectаптекаen_US
dc.subjectасортиментна категоріяen_US
dc.subjectАВС аналізen_US
dc.subjectХУZ аналізen_US
dc.subjectматриця АВС+ХУZ аналізуen_US
dc.titleРегулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджментуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лизанець А. Г. (1).pdfРегулювання товарної та асортиментної політики підприємства на засадах категорійного менеджменту417.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.