Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226| Title: | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності |
| Authors: | Качур, Мирослава Михайлівна |
| Keywords: | інноваційна діяльність готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності професійна підготовка акмеологічний підхід творча діяльність |
| Issue Date: | 2016 |
| Abstract: | Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття. |
| Description: | Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Pfto_2016_51_26.pdf | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 342.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.