Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261
Назва: | Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку |
Автори: | Попович, Оксана Михайлівна Пинзеник, Олена Мафтеївна |
Ключові слова: | діти дошкільного віку природне довкілля еколого-розвивальне середовище природничо екологічна компетентність екологічна освіта екологічне виховання заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена характеристиці феномена еколого-розвивального середовища, який автори визнають вагомою складовою процесу формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку. Представлено визначення ключових понять дослідження вітчизняними науковцями і власне розуміння природничо-екологічної компетентності дітей дошкільного віку – цілісної системи, що впливає на становлення особистості дитини, її світогляду та ставлення до навколишнього світу. Зауважено, що екологічне середовище є вагомим чинником всебічного розвитку дитини. Визначено передумови ефективності еколого-розвивального середовища. |
Опис: | Попович О. Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку / О. Попович, О. Пинзеник // Молодь і ринок. - № 12 (232), 2024. - С. 35-39 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12261 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Characteristics_ of_ the_ phenomenon _of _the _ecological.pdf | Характеристика феномена еколого-розвивального середовища як складової формування природничо-екологічної компетентності у дітей дошкільного віку | 1.08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.