Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Качур, Мирослава Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-28T07:32:59Z | - |
dc.date.available | 2018-02-28T07:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226 | - |
dc.description | Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180. | en_US |
dc.description.abstract | Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | інноваційна діяльність | en_US |
dc.subject | готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | акмеологічний підхід | en_US |
dc.subject | творча діяльність | en_US |
dc.title | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pfto_2016_51_26.pdf | Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності | 342.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.