Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Title: Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності
Authors: Качур, Мирослава Михайлівна
Keywords: інноваційна діяльність
готовність майбутнього вчителя музики до інноваційної діяльності
професійна підготовка
акмеологічний підхід
творча діяльність
Issue Date: 2016
Abstract: Статтю присвячено обґрунтуванню теоретичних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності. У контексті реалізації акмеологічного підходу в професіоналізації майбутніх учителів музики здійснено сутнісний аналіз понять інноваційної діяльності, готовності до інноваційної діяльності, а також окреслено основні етапи формування досліджуваного поняття.
Description: Качур М. М. Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності / М. М. Качур // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 2016. – Випуск 51(104). – С. 174-180.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1226
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pfto_2016_51_26.pdfТеоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів музики до інноваційної діяльності342.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.