Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.contributor.authorПопп, Д. В.-
dc.date.accessioned2025-02-11T12:34:44Z-
dc.date.available2025-02-11T12:34:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12385-
dc.descriptionБарчі, Б. В. Психологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою / Б. В. Барчі, Д. В. Попп // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 2(14). - С.15-18.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано психологічні особливості формування вміння аудіювання та труднощі які виникають при формуванні цього вміння. Особливу увагу приділено значенню аудіювання у навчальному процесі та факторам, що впливають на формування мовленнєвої компетенції. Обґрунтовано, що аудіювання є найвагомішим джерелом мовних знань. Доведено, що ефективність навчання аудіювання залежить від врахування його психологічних особливостей, як виду мовленнєвої діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectаудіюванняuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Psychological_features_of_learning_to_listen_in_a_foreign_language.pdfПсихологічні особливості навчання аудіювання іноземною мовою804.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.