Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12409| Назва: | Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича |
| Автори: | Задорожний, Ігор Зенонович |
| Ключові слова: | ірмологіон Простопініє сакральна монодія ірмос музичний текст |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються особливості структурування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового Церковного Простопінія 1906 року. Визначено та уточнено характер змін при формуванні музичної складової частини ірмосів, показано прямий зв’язок із рукописними і друкованими ірмологіонами, способи оновлення давніх форм сакральної монодії в регіональній церковно-співочій практиці на початку XX століття. Помітною особливістю мелодико-ритмічних новоутворень в ірмосах є домінування музичних принципів їх структурування, прояви народно-пісенних ритмоінтонацій, орієнтація церковних співців на стислі та спрощені форми розспівування богослужбових текстів. |
| Опис: | Задорожний І.З. Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича / І.З. Задорожний // Українська музика 2022 / 1 (43). С.20-27 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12409 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| formation_features.pdf | Особливості формування музичного матеріалу в ірмосах канона Різдва Христового церковного простопінія Бокшая-Малинича | 1.4 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.