Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12517
Назва: Використання бенчмаркінгу на підприємствах індустрії гостинності як напряму підвищення інноваційної активності
Автори: Ляхов, Микола
Ключові слова: індустрія гостинності
бенчмаркінг
бенчмаркинг
партнерський бенчмаркінг
Всеукраїнські конференції
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Ляхов, Микола Використання бенчмаркінгу на підприємствах індустрії гостинності як напряму підвищення інноваційної активності / Микола Ляхов, Лариса Удворгелі // Сучасні трансформації сервісної економіки: туризм, рекреація та комерційні послуги [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 27-28 вересня 2024 р. / ред. кол.: Т.Д. Щербан (гол. ред.) та ін. - Мукачево : МДУ, 2024. - С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12517
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Using_benchmarking_in_hospitality_industry_enterprises_as_a_way_to_increase_innovation_activity.pdfВикористання бенчмаркінгу на підприємствах індустрії гостинності як напряму підвищення інноваційної активності926.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.