Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Titel: Основні інструменти промоції туристичного продукту
Autoren: Блистів, Н.
Медвідь, Лариса Іванівна
Stichwörter: промоція
промоакція
промо-сайт
бренд
Erscheinungsdatum: 2017
Zusammenfassung: У статті розглянуто сутність і роль промоції туристичного продукту, роль реклами як основи промоції турстичного регіону; основні промоційні інструменти: їх особливості та можливості інформативного впливу на споживача для просування і продажу турпродукту.
Beschreibung: Блистів, Н. Основні інструменти промоції туристичного продукту / Н. Блистів, Л. Медвідь // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами ХХХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (19 грудня 2017 р.). - Переяслав-Хмельницький, 2017. - Випуск 31. - С.61-64
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1253
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Збірник _Переяслав Хмельницький_груд%-split-merge.pdfОсновні інструменти промоції туристичного продукту840.74 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.