Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1256
Назва: Роль сувенірної продукції в презентації та популяризації туристичного регіону
Автори: Медвідь, Лариса Іванівна
Ключові слова: сувенірна продукція
народні художні промисли і ремесла
туристична ідентифікація регіону
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано роль сувенірної продукції в розвитку туристичної галузі регіону. Наведено класифікацію сувенірів і визначено «закарпатські сувеніри», які слугують візитівкою краю та ідентифікують територію далеко за її межами. Виділено локальні сувенірні ринки, де туристи можуть придбати предмети на згадку про регіон.
Опис: Медвідь, Л. І. Роль сувенірної продукції в презентації та популяризації туристичного регіону / Л. І. Медвідь // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Географічні науки". - Херсон : Гельветика, 2017. - Випуск 7. - С.203-209
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1256
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Херсон.pdfРоль сувенірної продукції в презентації та популяризації туристичного регіону294.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.