Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorФельцан, Інна Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-04T09:35:32Z-
dc.date.available2018-03-04T09:35:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1259-
dc.descriptionФельцан, І. М. Історія становлення теорії освіти дорослих у Європі / І. М. Фельцан // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2017. - Випуск 1(40). - С.299-301en_US
dc.description.abstractСучасна педагогіка знаходиться на етапі розширення свого теоретичного фундаменту, з метою забезпечення потреб соціуму. Це спричинено глобальними світовими процесами: швидкі темпи технологічного розвитку, уніфікація світової спільноти, збільшення тривалості життя, зміна вимог щодо професійних навичок та компетенцій. Розширення теорії неможливе без глибокого аналізу історії становлення категорії. Термінологія напрямку повинна відповідати основним завданням процесу навчання дорослого студента. Чітке розуміння причин її появи, дасть змогу уникнути словесних конфузів, що ведуть до неправильної інтерпретації теорії, та, як результат цього, методології обраного напряму.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectосвіта дорослихen_US
dc.subjectглобалізаціяen_US
dc.subjectінтелектуальна уніфікація світуen_US
dc.titleІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європіen_US
dc.typeArticleen_US
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Ужгород Фельцан.pdfІсторія становлення теорії освіти дорослих у Європі6.9 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!