Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-03-27T13:07:53Z | - |
| dc.date.available | 2025-03-27T13:07:53Z | - |
| dc.date.issued | 2024 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12610 | - |
| dc.description | Чекан, О. І. Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти / О. І. Чекан // Становлення особистості: персоногенетичний контекст [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 23-24 квітня 2024 р. / ред. кол., гол. ред. Т. Д. Щербан. - Мукачево : МДУ, 2024. - С.125-126. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | аутизм | uk_UA |
| dc.subject | комунікативно-когнітивний підхід | uk_UA |
| dc.subject | Міжнародні конференції | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна проблема | uk_UA |
| dc.subject | аспекти | uk_UA |
| dc.title | Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Autism_as_a_pedagogical_problem_communicative_and_cognitive_aspects.pdf | Аутизм як педагогічна проблема: комунікативно-когнітивні аспекти | 906.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.