Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Title: Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності
Authors: Рубіш, Марина Андріївна
Попович, Д.В.
Keywords: сфера гостинності
Всеукраїнські конференції
клієнтоорієнтованість
заклади сфери гостинності
утримання існуючих гостей
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Рубіш М.А., Попович Д.В. Клієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності / Рубіш М.А., Попович Д.В. // Реалії та перспективи розвитку індустрії гостинності в умовах інтеграційних процесів [Електронний ресурс] : тези доповідей VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Мукачево, 21 березня 2025 р.). - Мукачево : МДУ, 2025. - С. 39-41.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12641
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Customer_focus_as_a_key_tool_for_attracting_new_and_retaining_existing_guests_in_hospitality_establishments.pdfКлієнтоорієнтованість як ключовий інструмент для завоювання нових та утримання існуючих гостей закладів сфери гостинності1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.