Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Назва: | Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі |
Автори: | Молнар, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | оцінювання формувальне оцінювання підсумкове оцінювання результати навчання свідоцтво досягнень Нова українська школа |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання |
Опис: | Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
STUDENTS’_LEARNING.pdf | ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | 1.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.