Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Назва: Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: оцінювання
формувальне оцінювання
підсумкове оцінювання
результати навчання
свідоцтво досягнень
Нова українська школа
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Здійснено аналіз наукової літератури з окресленої проблематики, представлено нормативно-правову базу, яка визначає зміни в підходах до оцінювання. З’ясовано, що отримання даних про результати навчання учнів здійснюється через формувальне та підсумкове оцінювання
Опис: Молнар Т.І. Оцінювання результатів навчання учнів: ціннісні засади в Новій українській школі // Наукові записки. Серія : Педагогічні науки. Випуск 11 / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, О. А. Біда, Н. І. Шетеля та ін. Ужгород-Кропивницький : Видавництво «Код». 2025. С.29-34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12749
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STUDENTS’_LEARNING.pdfОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ: ЦІННІСНІ ЗАСАДИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ1.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.