Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Titel: Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі
Autoren: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Плоскіна, Роберт
Stichwörter: маркетинг
міжнародні конференції
маркетингова стратегія
підприємства
умови динамізації
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_dynamization_of_Internet_trade.pdfМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі1.2 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.