Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Назва: Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі
Автори: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Плоскіна, Роберт
Ключові слова: маркетинг
міжнародні конференції
маркетингова стратегія
підприємства
умови динамізації
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_dynamization_of_Internet_trade.pdfМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі1.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.