Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorПугачевська, Катерина Йосипівна-
dc.contributor.authorПлоскіна, Роберт-
dc.date.accessioned2025-06-04T12:39:32Z-
dc.date.available2025-06-04T12:39:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789-
dc.descriptionПугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectумови динамізаціїuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_dynamization_of_Internet_trade.pdfМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі1.2 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!