Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Название: Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі
Авторы: Пугачевська, Катерина Йосипівна
Плоскіна, Роберт
Ключевые слова: маркетинг
міжнародні конференції
маркетингова стратегія
підприємства
умови динамізації
Дата публикации: 2025
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт Маркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі / Пугачевська Катерина, Плоскіна Роберт // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.233-235.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12789
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_dynamization_of_Internet_trade.pdfМаркетингова стратегія підприємства в умовах динамізації Інтернет-торгівлі1.2 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.