Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12791
Назва: Ефективні стратегії маркетингу для малого бізнесу в умовах конкуренції
Автори: Сідор, Марина
Феєр, Оксана Валеріївна
Ключові слова: маркетинг
міжнародні конференції
ефективні стратегії
стратегії маркетингу
маркетинг
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Сідор, Марина Ефективні стратегії маркетингу для малого бізнесу в умовах конкуренції / Марина Сідор, Оксана Феєр // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 11 квітня 2025 року). - Мукачево : МДУ, 2025. - С.238-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12791
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Effective_marketing_strategies_for_small_businesses_in_a_competitive_environment.pdfЕфективні стратегії маркетингу для малого бізнесу в умовах конкуренції1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.