Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12863
Назва: The symbiotic intelligence: chatgpt and canva as catalysts for enhanced pedagogical practices
Автори: Raikhel, A.M.
Feltsan, I.
Ключові слова: педагогіка вищої освіти
Міжнародні конференції
Higher Education Pedagogy
International Conferences
симбіотичний інтелект
symbiotic Intelligence
chatgpt
canva
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Raikhel A.M., Feltsan I. The symbiotic intelligence: chatgpt and canva as catalysts for enhanced pedagogical practices / Raikhel A.M., Feltsan I. // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Мукачево, 15 травня 2025 р. / гол. ред. Л.І. Капітан. - Мукачево : МДУ, 2025. - С.113-115.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12863
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_symbiotic_intelligence_chatgpt_and_canva_as_catalysts_for_enhanced_pedagogical_practices.pdfСимбіотичний інтелект: chatgpt та canva як каталізатори для покращення педагогічної практики1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.