Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Titel: Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу
Autoren: Пинзеник, Олена Мафтеївна
Скрипинець, Василь
Чепелюк, Богдан
Stichwörter: професійна підготовка
професійні компетентності
маркетинг
підготовка майбутніх фахівців з маркетингу
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Кропивницький
Zusammenfassung: Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці.
Beschreibung: Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
FORMATION_OF_PROFESSIONAL.pdfФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ1.36 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.