Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПинзеник, Олена Мафтеївна-
dc.contributor.authorСкрипинець, Василь-
dc.contributor.authorЧепелюк, Богдан-
dc.date.accessioned2025-06-20T08:13:52Z-
dc.date.available2025-06-20T08:13:52Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12874-
dc.descriptionПинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан Формування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу / Пинзеник Олена, Скрипинець Василь, Чепелюк Богдан // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць / гол.ред. Філоненко О.В. - Кропивницький : ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2025. - Вип. 219. - С. 224-229uk_UA
dc.description.abstractФормування професійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингу у закладах вищої освіти дедалі більше привертає увагу науковців. У статті проаналізовано науково-педагогічну літературу з цього питання, що дозволило виокремити ключові компетентності майбутнього фахівця з маркетингу у XXI столітті, а також професійного становлення маркетологів у різних сферах економічної діяльності. Окрему увагу приділено теоретичним засадам та законодавчій базі професійної підготовки фахівців з маркетингу. Визначено програмні компетентності освітньо-професійної програми за спеціальністю «Маркетинг», які забезпечують послідовність і наступність професійної підготовки, розвиток ключових компетентностей та відповідність кваліфікації випускників вимогам сучасного ринку праці.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКропивницькийuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх фахівців з маркетингуuk_UA
dc.titleФормування проесійних компетентностей майбутніх фахівців з маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FORMATION_OF_PROFESSIONAL.pdfФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З МАРКЕТИНГУ1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.