Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/128
Назва: Використання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва
Ключові слова: територіальний маркетинг
прикордонне співробітництво
Дата публікації: 2007
Видавництво: МДУ
Серія/номер: ;№3
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/128
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
02_NVMDU_3_2007.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.