Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/128
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2017-10-30T08:14:33Z-
dc.date.available2017-10-30T08:14:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/128-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано погляди різних авторів стосовно сутності територіального маркетингу. Зазначено основні сфери застосування територіального маркетингу, зокрема питання застосування теорії територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.relation.ispartofseries;№3-
dc.subjectтериторіальний маркетингen_US
dc.subjectприкордонне співробітництвоen_US
dc.titleВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
02_NVMDU_3_2007.pdfВикористання територіального маркетингу в розвитку прикордонного співробітництва1.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.