Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1294
Title: | Стан мостів України, проблеми діагностики та обробка результатів натурних випробувань |
Authors: | Ігнатишин, Микола Іванович |
Keywords: | циліндрична жорсткість діагностика моста прогин залізобетонної плити ефективна товщина плити натурні випробовування мосту |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Карпатська вежа |
Abstract: | В статті розглянуто стан мостів України. Є потреба побудови нових та реконструкції старих мостів. Необхідно проводити натурні випробовування перед введенням в експлуатацію нового та реконструкції старого мосту. Відомо, що жорсткість мостової споруди зменшується з появою та збільшенням сумарної площі тріщин, це в свою чергу, зменшує її ресурс. Важливо провести паспортизацію мостів з метою оцінки їх залишкового ресурсу та визначення послідовності капітальних ремонтів і реконструкцій. Суттєвим недоліком існуючих методів випробовувань мостових споруд є неможливість безпосереднього визначення важливих фізичних та механічних характеристик конструктивного елемента моста, зокрема ефективної жорсткості, ефективної товщини залізобетонної плити прогонової будови мосту, ефективного модуля пружності матеріалу та ін., що можуть змінюватися в процесі експлуатації. Від цих показників залежить залишковий ресурс мосту. |
Description: | Ігнатишин М. І. Стан мостів України, проблеми діагностики та обробка результатів натурних випробувань / М. І. Ігнатишин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. – Мукачево : Карпатська вежа, 2015. – №19 (14). – С.7-16. |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1294 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ігнатишин М. І. (6).pdf | Стан мостів України, проблеми діагностики та обробка результатів натурних випробувань | 355.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.