Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
Название: Історико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.
Авторы: Товтин, Христина
Ключевые слова: початкова освіта
зміст освіти
виховання поваги до природи
екологічне виховання
Закарпаття
Дата публикации: 2025
Издательство: МДУ: Мукачево
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей виховання в молодших школярів поваги до природи. З’ясовано, що екологічне виховання в початкових школах Закарпаття впродовж ХХ століття набувало різного змісту в залежності від історико-педагогічних трансформацій, що супроводжували освіту в періоди державно-територіального перепідпорядування краю (австро-угорського, чехословацького, радянського та періоду незалежної України). Виявлено, що в першій половині ХХ ст. виховання поваги до природи стало невід’ємною частиною морального виховання молодших школярів, усвідомлення залежності людського життя від природи. У радянський період здійснювалося переважно виховання в контексті споживацького ставлення людини до природи. Кінець ХХ ст. в українських початкових школах здійснюється перехід до формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи та усвідомлення необхідності її збереження.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Historical_and_pedagogical_contexts_of_nurturing_respect_for_nature_in_primary_schools_of_zakarpattia_in_the_20th_century.pdfІсторико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.