Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовтин, Христина-
dc.date.accessioned2025-07-22T09:14:28Z-
dc.date.available2025-07-22T09:14:28Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12941-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню особливостей виховання в молодших школярів поваги до природи. З’ясовано, що екологічне виховання в початкових школах Закарпаття впродовж ХХ століття набувало різного змісту в залежності від історико-педагогічних трансформацій, що супроводжували освіту в періоди державно-територіального перепідпорядування краю (австро-угорського, чехословацького, радянського та періоду незалежної України). Виявлено, що в першій половині ХХ ст. виховання поваги до природи стало невід’ємною частиною морального виховання молодших школярів, усвідомлення залежності людського життя від природи. У радянський період здійснювалося переважно виховання в контексті споживацького ставлення людини до природи. Кінець ХХ ст. в українських початкових школах здійснюється перехід до формування в молодших школярів ціннісного ставлення до природи та усвідомлення необхідності її збереження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУ: Мукачевоuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectвиховання поваги до природиuk_UA
dc.subjectекологічне вихованняuk_UA
dc.subjectЗакарпаттяuk_UA
dc.titleІсторико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Historical_and_pedagogical_contexts_of_nurturing_respect_for_nature_in_primary_schools_of_zakarpattia_in_the_20th_century.pdfІсторико-педагогічні контексти виховання поваги до природи в початкових школах Закарпаття ХХ ст.1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.