Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948| Назва: | Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра |
| Автори: | Удовиченко, Л. М. |
| Ключові слова: | кооперативне навчання літературна освіта компетентнісний підхід ключові компетентності учні-читачі компетентнісно орієнтовані завдання Нова українська школа методика літератури |
| Дата публікації: | 2025 |
| Видавництво: | МДУ: Мукачево |
| Короткий огляд (реферат): | У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Partnership_model_of_literary_education_in_V_Shulyars_methodological_concept.pdf | Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра | 1.09 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.