Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Назва: Партнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра
Автори: Удовиченко, Л. М.
Ключові слова: кооперативне навчання
літературна освіта
компетентнісний підхід
ключові компетентності
учні-читачі
компетентнісно орієнтовані завдання
Нова українська школа
методика літератури
Дата публікації: 2025
Видавництво: МДУ: Мукачево
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Partnership_model_of_literary_education_in_V_Shulyars_methodological_concept.pdfПартнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.