Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Л. М.-
dc.date.accessioned2025-07-23T08:41:15Z-
dc.date.available2025-07-23T08:41:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/12948-
dc.description.abstractУ статті представлено аналітичний огляд монографії Василя Шуляра «Навчання літератури у співпраці», присвяченої технології кооперативного навчання в контексті компетентнісної літературної освіти в Новій українській школі. Підтверджено актуальність теми, проаналізовано структуру та зміст праці, відзначено її теоретичну глибину та практичну цінність. Надано рекомендації щодо подальших напрямів розвитку дослідження.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУ: Мукачевоuk_UA
dc.subjectкооперативне навчанняuk_UA
dc.subjectлітературна освітаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectучні-читачіuk_UA
dc.subjectкомпетентнісно орієнтовані завданняuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectметодика літературиuk_UA
dc.titleПартнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляраuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Partnership_model_of_literary_education_in_V_Shulyars_methodological_concept.pdfПартнерська модель літературної освіти в методичній концепції В. Шуляра1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.