Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1296
Title: | Вплив інформаційно-комунікативних технологій на ефективність освітнього процесу |
Authors: | Мочан, Тетяна Михайлівна |
Keywords: | інформаційно-комунікативні технології освітній простір |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті розглядається питання впливу сучасних інформаційно-комунікативних технологій на самореалізацію особистості в освітньому середовищі та акцентується увага на формуванні інформаційно-пошукових комунікативних умінь. Автор аналізує значення інформаційних технологій для підсилення природного прагнення людей до самореалізації, оволодіння інформаційно-пошуковою комунікативною компетенцією, розвитку умінь і навичок генерувати нові, оригінальні, нестандартні ідеї в процесі комп’ютерної комунікації, упроваджувати інновації в галузі освіти. Методологічними засадами є ідеї інформатизації сучасного суспільства, освітнього простору та концептуальні положення стратегії інформаційного розвитку сучасної освіти. Отже, використання інформаційно-комунікативних технологій впливає на результативність освітнього процесу, сприяє формуванню таких умінь і навичок, які можуть реалізуватися в пошуковій, комунікативній роботі, стимулює виявлення інтересу для розв’язання поставлених завдань. |
Description: | Мочан, Т. М. Вплив інформаційно-комунікативних технологій на ефективність освітнього процесу / Т. М. Мочан // Гірська школа Українських Карпат : Наукове фахове видання з педагогічних наук / відпов. ред. В.Хрущ. - Івано-Франківськ : ДВНЗ "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника", 2016. - №14. - С.101-104 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1296 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гірська школа 14-2016.pdf | Вплив інформаційно-комунікативних технологій на ефективність освітнього процесу | 208.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.